Ny uke, nye muligheter!

Idag kjenner jeg på en ny form for motivasjon til å gjøre en endring i livsstilen min! Jeg har jo hatt en dårlig periode lenge, hvor spesielt kostholdet har vert elendig. De to siste ukene har også alt som heter trening og bevegelse vert nedprioritert som følge av ‘feriemodus’. 

Jeg har egentlig vert mest fokusert på å utforske med kameraet og finne gode plasser å ta bilder, og det er ikke alltid de største og mest krevende turene som gir de flotteste bildene, så da har jeg jo også prioritert fjellturene annerledes. 

Heldigvis som jeg skrev har jeg fått tilbake motivasjonen!

Jeg har ei plan om å trene styrke 3 ganger i uka hvor jeg to av dagene fokuserer på baseløft og acessory-work, og at jeg har èn dag til litt røffere trening som f.eks teamwod/gruppetrening. Kostholdet må jeg bare gradvis forbedre for å hoppe på en streng diett har ikke funka for meg det siste året – så jeg skal spise husmannskost og gjøre smartere valg i hverdagen, enkelt og greit! 


Jeg kommer til å fortsette å gå tur så fremt det er vær til det også, men nå kommer høstværet sakte men sikkert, og da gidder jeg ikke på tur når det regner (Slik som det gjorde på turen hvor jeg tok dette bildet). 

Målet mitt er å ned 8kg før jula, og å bli sterkere i overkroppen, og mer utholden i beina! Fler mål kommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg