Solnedgang.

video:GOPR0881

En kort time-lapse av solnedgangen jeg filma her om dagen! GoPro Hero 5 er faktisk helt genial til sånn type bruk, for jeg fant ut at istedenfor å ta ett bilde hver 10’ende sekund som jeg må redigere etterpå (Som jeg gjorde med min første timelapse) så kan den faktisk sette sammen bildene til en video uten at jeg må samle bildene og sette de sammen selv. Dessverre er det ikke alltid den funkjsonen kommer opp av seg selv på kameraet når jeg slår det på. Jeg har nok mye å lære, både om speilrefleks og GoPro før jeg blir god, men jeg er ihvertfall veldig interessert i å bli flinkere!

Q: Har du noen tips til GoPro-bruk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg