Halloween prep!

I helga hadde jeg som vanlig Halloween-fest (på forskudd). Jeg brukte nesten en hel dag på forberedelsene og dekorasjonene!

Siden vi har glassbord tegna jeg spindelvev på 4 sammenteipet a4-ark og teipet de fast på undersiden av glassplatene.


Dessverre ble det brutalt mye søl slik at jeg måtte kaste de allerede dagen etterpå, men det var gøy å ordne til likevel!

Det ble også naturligvis et gresskar til utstilling!


Føler gresskarene blir bedre hvert år faktisk, selv om dette var stress-skjært rett etter jobb på fredag!

Favorittdekorasjonen har jeg hatt i sikkert 3år, og det er “flaggermusveggen” min!


Det er så enkelt som å klippe ut flaggermus sjablonger i ulike størrelser og brette inn vingene for å få de til å stikke litt ut fra veggen!

Bildene fra festen får dere ikke se, i hvert fall ikke før jeg har gått gjennom de skikkelig og sortert, haha!

Nå er det trening som står på planen i en brænd New tights fra Aim’n!

#halloween2017preps

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg