Alt for lenge fri.

Denne friperioden min har faktisk vert for lang. Jeg gikk av tirsdag kveld og begynner klokka 6 i morgen, så jeg har hatt fem dager uten jobb. Vanligvis setter jeg veldig stor pris på denne litt lengre friperioden, men denne gang føltes den for lang.

Jeg har hatt en cheat week mildt sagt, og det ble alt for mye av det gode så jeg føler meg rett og slett litt dårlig. Jeg er så utrolig glad at det er den effekten cheaten hadde på meg, slik at jeg kan sette pris på et normalt kosthold igjen!

I går var egentlig den eneste spennende dagen min denne uka, med bootcamp, oppvisning på kjøpesenteret og snap-dag på ‘aktivejenter’.

På bootcampen kom det 86 spreke folk og deltok, og loddsalget samlet inn 12000(!!) til Barneavdelingen på St.Olavs! En av våre mer vellykkede bootcamps vil jeg si!

På oppvisningen var jeg med på å vise frem Kettlebell, spinning og STEP av alle ting. Jeg kan ikke step, er absolutt ikke skapt for sånn, så det var mildt sagt pinlig.

Nå gleder jeg meg å komme tilbake til noe jeg faktisk kan; jobben min!

Jeg har bare fire dager igjen på Brennovn som operatør. Tenk på det!! Fire dager, så skal jeg begynne i ny jobb som mekaniker. Jeg føler en merkelig blanding av glede og frykt, forandring er skummelt når man har gjort det samme i over et år – men jeg ser veldig frem til det! Det blir hærlig å drive med noe jeg virkelig syntes var spennende og gøy før, og jeg ser frem til å fortsette å lære nye ting!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg