Innkjøp 280617

I går kom det et par ting i posten som jeg ble skikkelig glad over! Når man gjør som meg og bestiller ting fra ebay hver gang jeg føler for det kommer det mye pakker i posten nesten daglig, og i går kom det faktisk fire til meg!

Den første var veldig kul, men jeg kommer nok ikke til å faktisk bruke den.

Ble kjøpt av èn enkelt grunn; det er batman.

De to neste pakkene er begge en del av et lite prosjekt jeg skal fortsette med i dag;

Hvis jeg blir ferdig kommer det et innlegg om det, men akkurat nå vil jeg ikke si hva det er til! (Disse kom separat forresten, sånn som alt fra ebay med mindre man bestiller fra samme forhandler!

Den siste og desidert beste var denne som kom i en nydelig pakke!


Denne nydelige kalligrafi-pennen med blekk og mange ‘tupper’ har jeg ventet på i sikkert to måneder, og det var så verdt ventetiden. Det er også med talg og stempel for å forsegle konvolutter. Planen er å bruke det når jeg sender ut invitasjoner. En dag blir det jo bryllupp på meg og Andreas, og kanskje i fremtiden dåp. Jeg viste i hvert fall at jeg måtte kjøpe og lære meg å bruke denne tapte formen av kunst og for å si det sånn trenger jeg masse øvelse..

Jeg lærte litt kalligrafi på design og håndverk, men det ble lite brukt gjennom skoleåret, og det er jo fem år siden så det er som å begynne helt på nytt.

Nå skal jeg begynne med det ‘hemmelige prosjektet’ mitt, og som sagt; blir jeg ferdig kommer det nok et innlegg i dag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg