En stille stund.

Jeg har ikke blogget på en stund. Det har vert så sjukt mye som har foregått, spesielt i hodet mitt, så jeg har ikke klart det.

Er utrolig sliten hele tiden egentlig, har så mye jeg ønsker å gjøre men ikke hsr energi til. Mye av tiden går bort på tv-serier og sofasliting, litt til husvask og minimalt til kosthold og trening.

Det er mange grunner til at jeg ikke klarer noe, og jeg har lyst å forklare nermere senere når jeg har datamaskinen min til å skrive på. I morgen har jeg en fridag, og jeg har tenkt til å bruke den godt. Riktig mat, trening, husarbeid og å fortelle om hvorfor jeg ikke har energi til overnevnte.

Nå skal jeg ha ei knallgod natts søvn for første gang siden, vel…. your guess is as good as mine.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg