Dagens trim!

Klokka 11 dag dro jeg til kiropraktoren for å prøve å løse opp i hva enn det som foregår i skuldra mi for tiden. I tillegg fikk jeg tatt korsrygg/hofter og det føles veldig bra så langt!

Siden jeg var og “knakk” så bestemte jeg meg for å droppe å trene og gikk en tur med Neo istedenfor! Fikk tatt en del bilder med speilrefleksen men jeg er ikke helt stødig på det så selv de beste bildene ble bare OK.



*Ædda bædda*


Il tempo gigante i farta.

Så ja det er et par av bildene. Som sagt så ble de ikke fullt så bra som jeg hadde håpet, men å bruke speilrefleks er en kunst, og jeg tror det kameraet jeg har utmerker seg mest på nærbilder og bilder tatt med blitz.

Nå er jeg superklar for mitt siste skift før friuke! Det er så deilig å ha fem dager fri, inkludert helgen som jeg får tilbringe med kjæresten i ro og mak her hjemme. Jeg skal prøve å sette sammen et par amrap og afap’s sånn at jeg får trent litt heftigere enn ren styrke. Har vert ei rolig uke, så er klar for å rive litt i musklene og lungene igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg