Oppsumering September!

Månedene flyr av gårde, og tiden går egentlig litt for fort og jeg får ikke gjennomført alt jeg kunne tenkt meg. Eneste håpet får være at vinteren går unna fort også, for jeg gleder meg allerede til neste sommer..

Månedens høydepunkter (fra start av mnd til nå)
Lært meg snatch og clean med stang!
Endelig fått trent skikkelig overkropp.
Fikk endelig kjøleskap og resten av møblene våre! 
Vrikka fot (Som heldigvis gikk bra)
Sterk kropp seminar (Hvor jeg klarte å få betennelse i skuldra igjen)
Kjørte mitt andre halvmaraton! (30min knebøy, har kjørt 30min KB-snatch før)
Fått lest mye og tegna litt!
Klarte mine første toe-to-bar (kun en rep, på to forskjellige dager) men det var eneste mål for denne mnd!
Klarte min første double-under!

Det er jo faktisk litt da, selv om det er litt for lite i min mening! Det er to øvelser jeg aldri har fått til før, og selv om det skjer en gang i jubelåret at jeg faktisk klarer det, så er det en start! Siden jeg ødela skuldra i midten av måneden så har jeg jo hverken fått kjørt front-squat, back-squat eller markløft som er favorittøvelsene, men da ble jeg jo tvunget til å forbedre meg i andre øvelser.

Målene for oktober;
Klare 2 double unders. Da altså hoppe single hopp, ta en double under, fortsette å hoppe, deretter ta en double under til uten stopp. Burde være overkommelig.

Ta en toe-to-bar igjen. De siste gangene jeg har prøvd det har jeg rett og slett ikke kommet helt opp, men det skal jeg få til denne mnd, om det så bare blir med den ène.

Lese ut de bøkene som jeg har begynt på (to stykker).

Tegne minst 1 gjennomført tegning (ikke noe halvhjerta greier).

Bli brun! Har tatt sol to ganger forrige uke, og skal fortsette å sole meg to ganger i uka fremover for å få hudfarge igjen (Er hvit som snø nå).

Gå ned 1-2kg. Just because.

Denne måneden blir det nok litt trangt med penger siden alt jeg hadde lagt til sides (and then some) gikk til å betale de nye møblene våre. Derfor blir det mest sannsynlig ikke noe reising til Trondheim eller Kristiansund slik som vi normalt gjør et par ganger i måneden. Jeg er jo uansett ikke 100%. Faktisk nermere 50%. Så å dra på ‘treningsferie’ er lite aktuelt.

Neste måned står crossfit-konkurranse på plan, så jeg burde egentlig bare teipe fast arma inntil kroppen frem til da skal det være noe håp om at den blir bra igjen til konkurransen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg