Trening 010916

Gårdagens trening var vond, som vanlig – men også veldig produktiv! Følte jeg fikk gjort mye på kort tid.

Økta begynte med 10×3 på øvelsene; Benkpress

Sående roing med stang

Push-up og en øvelse til jeg ikke kommer på hva var..

Etter vi var ferdige med det hadde vi to AMRAP’er.

Amrap står for as many rounds eller reps as possible, så hvis man har 2 øvelser skal man gjøre ferdig de to øvelsene med de gitte repetisjonsantallene så mange ganger som mulig på den gitte tiden.

Første AMRAP var 10 burpee og 10 DHS med kettlebell på 8min. Vi kjørte begge med 24kg kule.

Andre AMRAP var 30 DU’s (double unders med hoppetau) men siden ingen av oss er særlig viderekomne med hoppetau kjørte vi enkelt og greit single-unders, som rett og slett er vanlige hopp, og sumo-deadlift med kule. Der kjørte vi begge 32kg.

video:video

Nok ei knallhard trening som kjennes godt idag.

Det er ganske avslappende å bare følge ei treningsplan til punkt og prikke istedenfor å måtte sette opp noe selv, spesielt siden jeg må planlegge og coache gjennom såppas mange treninger som instruktør i uka. Det er godt å slippe opp litt! Selv om jeg absolutt hadde trengt en hviledag nå og det ikke er en hviledag før Mandag.

Nå skal jeg dra på treningssenteret å kjøre en lengre oppvarming før jeg skal ha stretching!

Gruer meg som bare det til dagens trening. “Dag 4” som er idag skulle egentlig være en hviledag – og som jeg sårt hadde trengt – men Andreas avlyste den fordi han fikk hviledagen sin allerede på dag 2 av planen fordi han jobbet overtid.. Jaja la gå!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg