Siste innkjøp!

Siden det ble en slags rundtur på et par crossfitsenter fra mandag av så ble det også litt shopping, her er noen av mine siste innkjøp!

Jeg må si at jeg elsker disse skoene! For det førsteer fargene helt etter min smak, de har hærlig form og sjekk den tykke sålen! Ja jeg blir riktig nok 180cm høy i de men de er ufattelig komfortable!

Denne nydelige Vanucci jakken var et must å kjøpe. Ja jeg gar nok jakker og ja jeg burde spare mest mulig til å betale ned møblene som kommer i uke 36, men hallo, se på den! Dessuten var det 70% avslag, og hvem klarer vel å si nei til det?

Nok et must-buy! Jeg er barnslig av natur og ikke minst en gadget-nerd så denne måtte jeg ha! Kontrollen er ca 4cm brei pg plugges rett i tv’n. Virkelig noe jeg ser frem til å ta i bruk!

Kakeform, formet som en borg. Trenger jeg si mer?

Diverse “krimskrams”! Støttetape og K-tape får jeg aldri nok av, samme med tåsokker! Q-tip beholderen er overraskende lite praktisk, men ser bedre ut enn de plastikkeskene de kommer i.

Kanskje det beste kjøpet; opphengstreet! Jeg var negativ første gang jeg og andreas så på den, men “it grew on me” – pun intended.

Vi skal skru inn skuffeknotter på de tykkeste ‘grenene’ for å øke opphengsmulighetene også! Jeg elsker den!

Vel, det var det, mine siste innkjøp! Nå må jeg sove, for i morgen starter jeg på formiddagsspreng. Opp og stå klokka 05:00. I love it!

6 kommentarer

Siste innlegg