500m test.

Her om dagen testa jeg 500m roing, og det var helt forferdelig. Jeg hadde så vondt i lungene og hals og sjel. Resultatet føler jeg heller ikke akkurat noe særlig om, men det er første gang jeg testa så får bare ta det som det er.

Etter roinga ble det litt knoting med nedrekk, fattige forsøk på pull-up (men strikka var for slappe til at de var noe hjelp) og avslutta med clean and jerk med stang. Video finnes på min instagram!

Jeg må jobbe med sluttstillingen på jerken, for jeg har den jævla kettlebellstillinga hvor jeg er veldig foroverlent og ikke rett opp og ned.

Men det er bare en ting å gjøre og det er å øve til det sitter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg