Two days two hikes.

I går var vi på Litjvassheia på Halsa hvor Andreas sine foreldre har hytte. Nydelig tur hvor vi fikk masse sol og jeg fikk “badet” og tatt mange fine bilder!

Idag var jeg, Andreas, Frank og Karin på Børsetsætra! Kjempefin og rolig tur med hærlig utsikt til tross for mangel på sol.

Første og siste gang jeg klatrer opp på et mosegrodd tak og setter meg ned- til tross for de fine bildene jeg fikk tatt der oppe.

Da jeg hoppet ned sjekket jeg leggene og fant en flott. En gutteflott vel og merke på størrelsen med et sandkorn. Jeg plukket den av og kastet den fra meg og fant enda en på andre leggen – og denne fikk jeg ikke av med en gang (selv om jeg pirket og kostet på den med hånden) Jeg fikk fullstendig anfall, trampet bortover stien og kjeftet og gråt – og da jeg skulle vise den frem til de andre var den heldigvis borte. FY FAEN SOM JEG HATER FLOTT.

Se hvor glad jeg var før jeg skjønte at jeg satt og samlet opp flott. Geez. Aldri igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg