Lykkeliten

Ikke for å høres kynisk og negativ ut – men det er ikke ofte i livet jeg har følt meg lykkelig. De siste årene har det likevell forekommet oftere og oftere – ikke minst over lengre perioder.

Jeg er lettere, mer smilende og positiv! Jeg jobber hele tiden med å prøve å huske å være dette, selv om det å være negativt mot alt egentlig er en stor del av personligheten min. Jeg er negativ til det motsatte er bevist da, for å si det sånn. Poenget er likevell det, at selv om jeg støtt og stadig høres veldig negativ ut, klager eller kjefter, så er jeg lykkelig på innsiden!

Jeg føler meg varm på innsiden. Glad i sjela, glad i tilværelsen, og glad i de folka jeg deler tiden min med!

Jeg tror det er noen faktorer som spiller inn på min lykke. For det første så har jeg og samboeren det veldig bra for tiden. Sommeren kommer sakte men sikkert krypende. Jeg trives godt i mine venners selskap, og jeg stoler på de (For det meste). Til tross for at venstre arm er i ganske bedriten form så går det bra på treningsfronten, og jeg har fått tilbake motivasjonen når det kommer til kosthold!

Selv om jeg vet at jeg alltids kommer til å føle meg tom og trist igjen (Med eller uten grunn) så er jeg bare så utrolig glad fordi jeg føler meg glad! Det er deilig å slippe triste og negative tanker! Det er deilig å leve!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg