Flettedilla

Denne helga startet jeg på sesong 2 av Vikings, og jeg fikk helt dilla på fletting!

Dette er da Lagertha og hun er –

Derfor har jeg herjet med håret to dager på rad. Hodebunnen er sår og skuldermusklene mine er utslitt, men jeg må si at jeg er fornøyd med resultatet.

Den første og ganske enkle frisyren jeg testet.

Den fra idag!

Jeg må si jeg ble veldig fornøyd med begge, pluss at det er ganske digg å ikke ha håret i hestehale for en gangs skyld.

Nå har jeg iset ned hele venstre arm med ispose, så håper jeg at det ikke kommer enda en ny betennelse på grunn av dette. Det høres kanskje rart ut at jeg skulle dratt på meg betennelse over fletting, men det er jo overraskende anstrengende for skuldra på grunn av de rare stillingene.

I morgen skal jeg prøve å både få inn løpetur og core-økt – hvis jeg får tid til det. Jeg er SÅ nære drømmemålene kroppsmessig at jeg må bare pushe på. Helga har vert en katastrofe på matfronten, med ostepop, sjokolade, is, pavlova og vafler, så jeg har mye å gjøre opp for!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg