Bråvåknet – stor dag!

Klokka 04:36 voknet jeg. Å påstå at jeg bråvåknet er nok en liten løgn siden jeg voknet rolig og behagelig, men med en gang jeg faktisk innså at jeg hadde voknet av meg selv, så ble jeg stresset. Å vokne før alarmen ringer, som er klokka 5 om mårran, er nesten synonymt med å forsove seg, siden det skjer så sjeldent. Opplever det bare når jeg starter på en ny arbeidsplass, eller skal noe annet viktig.

Det tok ganske lang tid før jeg innså hvorfor  jeg voknet av meg selv; jeg skal ha delfagprøve. Jeg viste ikke at jeg var noe nervøs for den, men litt nervøs må jeg faktisk da altså være når kroppen min vekker meg så tidlig som dette.

Prøven bør være ganske enkel for min del, da det meste er rutinesjekker og stans/start av anlegg, som jeg gjør nesten hver uke. Det jeg frykter mest er hvilke spørsmål han kan finne på å komme med. Jeg har aldri vert flink når det kommer muntlige spørsmål, og hjerneteppet går ned. Tenker litt for vanskelig eller på feil ting. Nei nå skal jeg ikke bekymre meg mer over prøven, det er ikke større sjanse for å bestå om jeg sitter og gruer meg først.

Ha en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg