Klubbmesterskap!

Hei igjen mine kjære 7 blogglesere! Jeg har vert slapp på bloggfronten i det siste da det ikke har vert noe å meddele. Skuldren er så vond som noen gang og da er det bare jogging og bentrening hver dag uansett. 

Den ene tingen som faktisk da har skjedd er klubbmesterskapet vårt! Skadet skulder er ingen unnskyldning når det kommer til slike ting! På grunn av at jeg overhode ikke kan bruke venstre skulder kjørte jeg igjennom konkurransen med bare høyre arm. Da altså 5min long cycle med 20kg.



Det var utrolig vondt, men gikk over all forventning da jeg klarte 52 reps! Det tilsvarer da 1040kg løftet på 5min! 

Neste jeg gjorde var å snatche 16kg i ca 6,5min. Stig mente det var dumt å kjøre en ren 5minutter da jeg kunne ha mer å gi etter 5minutter. (Normalt bytter man hånd etter minutt 5). Der klarte jeg også ca 70reps som i seg selv er et under! 

Da jeg var ferdig med disse to øvelsene som var hoveddelen av konkurransen ble det en ekstra påmeldingsrunde for de som ville gjøre mer. Siden jeg er et stabeist måtte jeg melde meg på jerk siden jeg absolutt skulle løfte flest antall kilo av jentene iløpet av konkurransen. Det endte med at jeg totalt løftet 3500kg! Veldig fornøyd, selv om det ble sisteplass! Vinneren ble kåret ved at antall løftet kilo (Reps x vekt per løft) ble delt på kroppsvekt på hver enkelt øvelse, så vant man med den øvelsen man hadde best score i. 

Jeg klarer knapt nok å vente til skuldra blir frisk igjen (Hvis den blir det) slik at jeg får begynte å trene opp igjen den også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg