Nytt år, nye mål!

Nå er tiden inne for “New year, new me!”. Alle skal bli en bedre versjon av seg selv og endevende livet. Heldigvis klarte jeg å endre livsstilen i årskiftet 13/14- så nå trenger jeg bare den videre utviklingen.

Jeg bruker ofte å sette små månedsmål, men dette er da de litt større målene som jeg trenger litt tid og planlegging for å klare. 

18kg kule på powertime.
En powertime er jo den letteste timen siden det er pauser hvert minutt og alltid håndbytte etter hvert 45 sekund. Her skal jeg stå i alle de 30minuttene med 18kg kule.

16kg kule på annen time.
Den tyngste timen vi har er vel test eller tabata-timen, her skal jeg klare 16kg kule ut hele timen.

10min OALC, 120rep, 16kg.
Dette er da antallet jeg må ha i min vektklasse for å få en rank i Long Cycle. Foreløpig rekord på 91 reps. 

Løpe 1mil på under timen. 
Jeg tror jeg hadde denne inne i sommer; Men løpeformen er jo fullstendig ødelagt på grunn av sykdom og fullt fokus på styrke. 

Få flat mage.
Mange vil vel mene dette er et teit mål, fordi det ikke har noe med hverken styrke eller trening å gjøre (at det er kosmetisk/kostholdsrelatert) men det er noe jeg alltid har ønsket meg. Så det så. 

Løpe 1t i motbakke.
Jeg bryr meg ikke om det er i en faktisk bakke eller på tredemølle. Jeg skal bare klare det i 1t. Lengste jeg har løpt er vel i 30min (opp Åsbrona).

Guttespagaten.
Jeg vet ikke hva den egentlig heter, men det er den med en fot foran og en bak.

Gå ned til 74kg.
Dette veide jeg i sommer, og det føltes så deilig. Det var en vekt jeg følte meg komfortabel og sprek i, så jeg vil tilbake dit (Ca 5-6kg).

Bestige Ekkertind og storkalken.
To turer jeg enda ikke har vert på, og virkelig ønsker å oppleve. 

Slutte med snus.
Så langt idag har jeg tatt èn snus, som er ca 1/7 av hva jeg er vant til. Jeg skal være HELT snusfri før sommeren; det vil si ingen nikotintyggis eller snusærstatning. 

Så dette er jo da noen ting jeg kommer på slik i farten. Jeg tørr ikke sette mer detaljerte eller tidsorienterte mål enda; men klarer jeg disse er jeg storfornøyd!

Q: Hva er dine mål for 2015?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg