Innkjøp Stormberg!

Idag fikk jeg en litt sørgelig nyhet; jobben på Hydro er besatt, men ikke av meg. Jeg var jo 100% forberedt på det, men gøy var det uansett ikke.

Heldigvis kom en stor glede for meg i posten; nye klær!

Snakk om fargeklatt! Fikk også samme bukse i sort, og jenteversjonen i fuchsia eller hva den fargen kalles!

For å toppe det hele fikk jeg tilsend bilde av Stig; den nye ‘banneren’ for treningsshop.no

Det er så moro at dette bildet har blitt så ‘mye brukt’ av andre enn meg!

Nå skal jeg ivei å trene Kettlebell, det blir øvelse mot NM annenhver dag denne uken (LC og Snatch i hovedsak) så det blir spennende å se hvor mye av det kroppen takler på nytt kosthold!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg