3K og Fjelltur!

Rett etter jobb idag dro jeg og leverte bilen min, da stereoanlegget hadde begynt å fuske. Der ble jeg hentet av Frank og Marianne og kjørte til Sande 2 (fotball/løpebanen). Der møtte vi Hilde og Kristina for å løpe 3000m så raskt som vi klarte!

Snill som Frank er ofret han sin egen 3000 for å coache meg igjennom den og pushe meg under min gamle tid (17m 35s).

Kort fortalt; jeg klarte det med 12 sekunder! Må bare legge til at det ikke hadde gått uten fantastisk god hjelp! Jeg tror rett og slett det er en sperre inni meg som blokkerer hvis jeg ikke blir presset… weird.

Klokka 17 ble det også en ny fjelltur opp til Røtdalen! (Da jeg desverre ikke fikk med meg alle navnene på de som var med velger jeg å ikke nevne noen, fair is fair) Vi var vel ca 10-15min unna toppen da jeg "gikk tom/møtte veggen", men etter litt kravling og blåbærspising klarte jeg å nå både postkassen og utkikksposten!

We're to sexy for our shirts ! Øøøh ja..

Nå er jeg så ødelagt i beina at selv huden på forsiden av lårene mine er helt nummen! Kjennes rett og slett ut som begge lårene "sover", som er nettopp det jeg har tenkt å gjøre nå!

Hva har dere gjort idag?

8 kommentarer

Siste innlegg