Styrketrening og fjelltur!

I går var en delvis produktiv dag, det ble ihvertfall nok med trening!

Rundt klokka 15 hadde jeg styrketrening sammen med Stig og Kolbjørn. Jeg og Stig varmet opp med 5min snatch mens vi ventet på Kolbjørn. Øvelsene var 5×5 med benkpress, pullup, frontbøy, armpress, markløft og en til jeg aldeles ikke husker.

Det var veldig spesielt å prøve styrke igjen siden jeg ikke har trent det siden jul, som også er unnskyldningen min for at de tok 75kg mer i markløft enn meg. Syke folk!

Rundt 8tiden i går dro jeg og frank ut på tur! Vi endte opp med å jogge opp til Børsetsætra, og det var sykt deilig (og litt vondt)!

Alle som tidligere har lest bloggen min vet jo at jeg er svak for utsikt og elsker jogging, og denne turen ga meg begge!

Men selv om jeg elsker jogging er jeg helt overbevist om at jeg ikke hadde klart å jogge hele veien om det ikke var for Frank! Han er så flink til å oppdatere om hvor langt vi er kommet, hvor lenge vi har igjen og gir tips til teknikk hele veien opp.

Alt i alt en super dag (som virkelig kjennes på kroppen)

Nå står 7 timer jobbing på plan før det blir en 3000m test, håper jeg er like heldig med joggeformen som i går!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg