Øverakselshaugen!

Idag gikk turen opp til Øverakselshaugen! Er vel omtrent 350 moh. på toppen, og vi skulle jogge hele veien! Det gikk traktorvei i sikksakk mesteparten av veien, og avsluttes med sti (der jogget ikke jeg). Skal jeg følge pulsmåleren tok det 26:35min opp til toppen hvor jeg da hadde gjennomsnittspuls på 155bpm og max på 166bpm (oh lord jeg tipper det er gøy med alle disse tallene).



Kalle, Kolbjørn og Frank!

Kjenner det er 100% mer motiverende å ta slike turer sammen med andre! Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at alene; da hadde jeg aldri klart å jogge sammenhengende helt opp til stien. Det var en helt knall tur og det kjennes at det var godt for kroppen! 

Har slitt med feber og uggen kropp til og fra siden lunchtid på fredag, så å få svettet ut gjorde virkelig underverker!


Utsikten er jo premie i seg selv! Kom dere ut folkens, det er verdt det!

3 kommentarer
    1. Åååh, for en tur, det hørtes herlig ut! Jeg hadde ikke klart å jogga så langt, men en fin tur hadde det blitt om jeg hadde gått opp på fjellet 🙂
      Peace and Love ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg