Snart avreise!

Nå er det gnøyaktig 5 dager og 6 timer til flyet vårt letter (minus den tiden jeg bruker på å skrive resten av innlegget).

Jeg sitter innpakket i ett pledd nede i stua fordi jeg ikke får til å sove. Søvnproblem har jeg alltid hatt så det burde ikke komme som en overraskelse.

Greia er at jeg er sjukt trøtt, sånn egentlig, men hodet kverner.

Alt jeg må ordne før turen. Spesielt de tingene som tar litt tid eller må skje til et spesielt tidspunkt er veldig plagsomme for meg nå. Siden det ikke ble Vippe-extensions på meg så er jeg nødt å farge vippene sorte. Jeg har kjøpt farge men (IDAG) men tror dere jeg husker hvor jeg la den? I tillegg er jeg ikke helt fornøyd med bininien min, så jeg bestilte en ny en idag sammen med en kjole jeg faktisk måpte av (den var NYDELIG). En kjole jeg absolutt kunne sett for meg i GG.

To problemer oppstår så med kjolen; hvis den er for liten har jeg null mulighet å få bytta den i tide til turen (som forøvrig også stemmer med bikinien), og det andre er kløfta som går nesten helt ned til navlen. Det er ingen måte å skjule en bh der for å si det sånn, så idag var det leteaksjon etter boobtape og nipple-covers med mer. Alt dette er jo da bortkastet hvis kjolen ikke kommer eller ikke passer.

Jeg veit så godt at å tenke meg smågal på alle disse tingene ikke vil gjøre noe positivt for meg, men jeg klarer ikke å stoppe hodet fra å planlegge ned i den minste detalj hvordan pakkingen og andre forberedelser skal foregå.

Det er så utrolig mange små detaljer, alt fra hva jeg trenger, hva jeg muligens trenger til lading av kamera og trådlls høytaler.

I tillegg fikk vi vite at stikk-kontaktene på Aiya Napa er annerledes enn EU-kontaktene så vi må ha minimum én adapter per person, og så har vi da kameraet mitt som ikke kan lades med USB-kontakt som jeh må finne en eller annen spesial adapter til.

Ugh ja tankene spinner, og jeg frykter det ender i år som i fjor; at jeg blir syk av stresset.

Kanskje jeg burde prøve å kvele tankene og bare få ei god natts søvn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg