Sharm El Sheikh – Endelig hjemme

JA jeg lovte å blogge så og si hver dag, men på dag to når jeg gikk langs bassengkanten så hekta mobilen i kjolen, den falt ned og ja – trenger jeg å si mer?

Ferien endte derfor i å være mobilfri sett bort fra at jeg fikk inn på mobilen til Andreas et par ganger om dagen for å legge ut bilde på Instagram og svare på kommentarer.

Er vel ingen som tror på meg når jeg sier at det var utrolig deilig å være mobilfri, spesielt med tanke på hvor mye på nett jeg er, og hvor mange plattformer jeg er aktiv på (Snapchat, Instagram, blogg osv.) Det var egentlig en befrielse, og jeg føler ikke spesielt mye stress rundt det å skulle ordne en ny en, for da hadde jeg jo kjøpt en ny i Egypt.

Uansett, her kommer en utrolig kjapp recap av ferien!

Bading;

DCIM100GOPROGOPR1216.JPGDCIM100GOPROGOPR1221.JPG
Sol(nedganger);

Late dager ved bassenget og masse, masse mat.


Enkelte klarte heller ikke vente til etter bildet ble tatt med å spise (HINT: mamma)

Jeg skal ikke gå mer inn i detalj, i grunn, for det kommer en video etter hvert, jeg veit bare ikke om jeg skal kjøre en “Musikk” video som er litt mer “Tjohei dette er Egypt” og en vlog med litt mer hva vi holdt på med, som var i bunn og grunn ingenting. We’ll see!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg