Egypt dag én – hotellet

Jeg var fast bestemt på å få til å blogge på denne turen, og jeg ville blogge både ofte og med masse bilder!

Vi er i Sharm el Sheikh ei uke fra idag, Andreas, mamma og meg. Idag var reisedagen.

Jeg og Andreas la oss 20:00 i går, sto opp 01:00 idag og var fremme i Egypt rundt 18:00.

Siden dagen gikk med på reise så har jeg ikke så masse å fortelle, så da får dere heller se noen bilder fra hotellrommet!

Det er ikke bare seng, bad og veranda. Vi har WALK-IN closet og et “stillerom” mellom veranda og seng! Jeg har aldri hatt et så stort hotellrom før, og jeg er veldig fornøyd! Men nå er jeg halvdød, så jeg skal prøve å komme sterkere tilbake i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg