Synnåhaugen

I dag var det for første gang på lenge oppholdsvær, og selv om jeg egentlig ikke var kjempemotivert klarte vi å dra oss ut på tur!

Vi gikk opp til Synnåhaugen, og helt ærlig var det fantastisk! Ja greit, jeg var kald og ganske så gretten, men det føltes så godt å bruke den irritasjonen til noe godt. Jeg tror seriøst ikke jeg har gått så raskt på tur noen gang før, så noe må vel irritasjonen være godt for!

Jeg sliter med humøret for tiden, jeg er rett og slett deprimert, og det er ganske normalt på denne tiden av året. Det har utrolig mye å si at vi ikke har sol mer enn maks et par timer i døgnet, og selv når vi har sol er det jo alt for kaldt til å sitte ute å nyte den. Jeg blir alltid deppa i vinterhalvåret, og det er så alt for lite jeg får gjort med det. Noen ganger hjelper det å ta sol eller trappe innpå vitaminer, andre ganger må jeg bare “ride it out”.

Jeg veit ikke egentlig om jeg kan legge skylden på vinteren og mørket heller, for ting har skjedd i det siste i familien som ikke akkurat er hyggelig. Jeg vil ikke engang skrive om det, ikke akkurat nå i hvert fall, men det har helt sikkert en innvirkning på humøret mitt. Jeg bare håper at jeg kommer meg ut av denne bobla av sinne og depresjon før jeg lar det gå utover andre folk (Jeg er ikke den beste til å skjule følelsene mine, så det går fort utover andre når jeg føler meg som dette). Likevel føler jeg det er greit at folk skjønner at jeg ikke ønsker å være sur eller ‘snappy’ mot noen, men det kan skje og da vil jeg bare beklage på forhånd.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg