Go vlog?

Jeg vurderer faktisk å kutte ut hele blogg-greia og erstatte det med vlogging på youtube. Folk i det tjueførste århundre gidder jo faen ikke lese med mindre det handler om dåsa mi og hvem som befinner seg inni den, så da vurderer jeg faktisk å bytte bloggplattform. (Vlogplattform?). Jeg tror ihvertfall at til tross for at vlogging ikke kan gjøres hvor som helst, så er det noe jeg vil trives mer med. 

For det første blir 90% av alt jeg skriver missforstått. Jeg skrev en gang at jeg mislikte navsnyltere og alle i hele norge som er hjemme på permisjon kom til unnsetning for å fortelle meg at jeg ikke viste en dritt – dette var naturligvis en stor missforståelse som jeg ikke engang gidder å forklare. 

Alt blir enklere når jeg kan bruke språket, toner, sarkasme og ironi for å forklare hva jeg mener, og det går ikke an på en skriftlig blogg. 

Jeg jobber for tiden med en såkalt “kjenningsmelodi” og hva jeg evt skal poste, og jeg tipper det blir bra når jeg kommer i gang, men det kan jo bare tiden vise.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg