Bilderedigeringskonkurranse!

DET.. var en lang tittel.

Jeg har ikke hatt mulighet til å få ta noen bra bilder selv den siste uka på grunn av sykdom og dårlig vær, derfor ble jeg veldig glad da jeg så at en av de virkelig “store” innen reise og naturfotografi hadde en 200k-konkurranse hvor alle som ville delta fikk laste ned og redigere RAW-filene av hans bilder.

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med redigeringen min på disse tre bildene. Her er før og etter redigering;

Stilen min skinner vel godt igjennom, som kanskje er hele poenget! Jeg elsker farger, men liker ikke når det glir over til å se unaturlig ut. Jeg håper virkelig jeg får èn av de ti mulige premiene. Jeg kunne selvfølgelig tenkt meg Go Pro Hero 6, men jeg bruker aldri å vinne, og ihvertfall ikke topp-premier, så jeg satser på en 10’ndplass og en preset-pack fra selveste “Evolumina”!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg