Torbudalen!

Idag lå tåken langt nedover fjellsiden, så istedenfor å gå en tre-timers tur og muligens ende opp på toppen av ett fjell helt uten utsikt – så kjørte vi opp på fjellet!

Torbudalen er et ganske populært sted å ha hytte, og det skjønner jeg godt med tanke på hbor vakkert det var der – selv med tåke!

Jeg var litt irritert, faktisk. Ikke bare kostet det 100,- å kjøre gjennom bommen, men på en av de første bildene jeg tok så gikk jeg på trynet og slo både lår, legger og klemte fingeren i tripoden.

Jeg tenkte “skal jeg seriøst bli blakk (ok alt er relativt) og skadet uten å få noe ut av det!?” Fordi jeg følte alle bildene ble skikkelig kjedelige, men jeg synes de endte opp ganske bra likevel!

Etter turen spiste vi middag til svigers og trente. Vi fant 10RM i markløft hvor jeg stoppet på 80kg, og vi kjørte en 12min EMOM med

10cal row, 10cal Assault bike og 10 burpee. Bare 3 runder med bare 60sek å få unna reps og cal var ganske ille sammenligna med 40min emom hvor man kjører eget tempo. Jeg velger ALLTID lange økter i eget tempo ovenfor korte økter med høyt press, og det er kanskje derfor jeg ikke presterer så godt når jeg må jobbe raskt også.

Så det var dagen idag. Aloha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg