Førsteinntrykk av kameraet!

Jeg ser ikke poenget i å legge ut så veldig mange bilder av selve kameraet, for vil dere se hvordan det ser ut skikkelig kan dere jo bare google, men ett bilde skal dere få! 

I en av reviews’ene jeg har sett om kameraet klager de over at det er så utrolig stygt, og jeg må innrømme at jeg ikke ser det. Er egentlig usikker på hva som skal til for at et speilrefleks liksom skal se pent ut uansett. 

Jeg har jo lekt meg litt med kameraet idag, men jeg har bare tatt bilder i auto-modus. Jeg føler at det er ikke før man begynner å ta bilder i manuell modus man virkelig får testet grensene til et kamera.

De to tingene jeg virkelig har lyst å dra frem right off the bat er den flotte skjermen og mobiltilkoblingen! Skjermen kan vris og tiltes i de aller fleste retninger, og jeg tror det skal være en utrolig snodig stilling å ta bilde i før skjermen ikke strekker til. Den er også eksepsjonelt god på fokus! Du stiller bare kameraet mot det du skal ta bilde av og trykker på skjermen der du vil at kameraet skal fokusere! Synes det fungerte over all forventning

Mobiltilkoblingen gikk som forventet, om ikke over forventningene. Ja det var litt knotete å koble sammen med WiFi den første gangen, men når det først er gjort så er det som en lek å koble de sammen neste gang! Gjennomgang og overføring av bilder til mobil er veldig enkelt, og jeg synes det gikk veldig greit å styre kameraet med mobilen. Det var selvfølgelig noe forsinkelse fra kamera til mobil, men det er det jo på GoPro appen også så det forventet jeg. Jeg kunne også stå rundt 8-10m unna kameraet og likevel ta bilder via mobilen, så det er jo veldig bra! 

Til slutt må jeg jo nevne at bildene jeg har tatt så langt ble utrolig bra! Ikke noe støy, enkle å finjustere og så utrolig klare og crisp! 

Live view


 


Jeg dro jo på jobb klokka 22 så jeg har jo nesten ikke fått brukt kameraet, men jeg synes allerede det var verdt hver eneste krone!

Jeg kommer til å prøve å sette sammen en video hvor jeg virkelig tester grensene til kameraet på godt og vondt for å sette sammen en skikkelig ‘review’, men så langt er jeg veeeeldig fornøyd!

Om 2timer begynner vi så smått å bevege oss i retning av Oslo, så hører dere ikke fra meg før Mandag veit dere hvorfor!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg