Gårsdagens økt! (Video)

Jeg har ikke slutta å trene helt selv om jeg prioriterer fjellene!

I går ble det en grusom teamWOD som jeg aldri vil gjenta, men det var så godt for kroppen og jeg er så insane støl i skuldre idag at jeg ikke kommer på sist de føltes slik!

Nå finner jeg ikke noen måte å legge ut videoen direkte via mobil så dere får gå på YOUTUBE for å se den, og økta ligger i beskrivelsen under videoen!

Nå står to ettermiddags-skift for tur før jeg får fem dager fri, og drt skal bli godt! Bestiller sol og skyfri himmel til da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg