Vettafjellet!

Det er en ganske tøff tur på grunn av at det er bratt hele veien opp, så man har ikke et eneste punkt på denne turen hvor man får “gått seg ned” eller langet ut, men med den utsikten man får på toppen er det helt klart verdt det!
Fra toppen får man sett hele Sunndalsøra;
*EttEllerannetStedJegIkkeKjennerTilFordiJegIkkeEierStedsans*

Øksendal;


Jeg ble så sjukt solbrent på Onsdag (Bryst, skuldre, armer og ansikt) at selv om jeg dekte overkroppen i solkrem så måtte jeg gå turen i bomulls-skjorte for å beskytte huden. Det var bare Iitt for varmt kan man si. 


Noen andre det ble litt for varmt til var Neo. Normalt sett er det noen små bekker på turen opp, men på grunn av at sommeren har vert så varm og tørr var det omtrent ikke en vanndråpe å finne til de firbeinte. Takk og pris for at Kalle hadde med ei flaske vann med ‘innbygd’ skål som hundene fikk drikke av. 

Irriterer meg veldig noen av bildene ble ultracrap etter jeg redigerte de. Jeg har ikke noen bilderedigeringsprogram fordi jeg liker å bruke instagram som redigeringsprogram. Jeg synes det er veldig enkelt, men det blir fort kornete og dårlig oppløsning da. 

Q: Hvilke program bruker dere for å redigere bilder med høy oppløsning?

 

#Trening #livsstil #Fjelltur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg