The sound of silence

Nok ei uke hvor jeg egentlig bare har ignorert både bloggen og instagrammen min. Jeg har vert smålig deprimert den siste uka, uten at jeg trenger å si hvorfor, men da gidder jeg ikke være sosialt aktiv. Da sitter jeg bare å sturer og gir dere “Silence treatment”. Men jeg har holdt på med ett nytt prosjekt som også har gjort at jeg ikke har hatt tid til sosiale media;

Jeg er med i et nytt team!
Monica fra Aktivejenter og meg selv bestemte oss for at vi ville starte ett nytt og eget team, så siden søndag har vi planlagt, invitert andre folk vi synes er inspirerende og fått unna alt av “logistikk” for å si det slik. Vi begynner snapchatten på mandag, så det er bare å legge oss til under navnet “treninglivsstil”!

Teamet består av fire jenter og fire gutter. Vi er spredd litt rundt i Norge (2 i Sunndal, 1 i Rogaland, 1 i oslo, 1 i Porsgrunn, 1 i Kristiansand og 1 i Kristiansund!). Jeg tror det blir veldig gøy å ha med 50/50 gutter og jenter, det har jo mye å si for miljøet når det er blanding.

Jeg har også kjøpt meg GoPro og prøver å lære meg å bruke den! Har nettopp hatt på time-lapse i 1t, så skal bare redigere videoen, og blir den bra så publiserer jeg den her!

Men nå skal jeg se film (og redigere film) så jeg får heller komme tilbake med et bedre innlegg

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg