Sommerens første!

Jeg har alltid følt at Juni er starten av sommeren, selv om Mai har vert finere og varmere enn noen Juni jeg kan huske. Denne helga tilbringes på hytta, og vi satser på å få til en del fjellturer mens vi er her!

Det er jo tross alt Stikk-ut sesong, og her i området finnes det utrolig mange godt tilrettelagte turer, både milde og krevende.

Vi kjørte på med to korte turer i dag, og jeg for min egen del håper på flere i morgen!
Kleiven;

Roparen;

Ble bare med det ene bildet der, haha!

Jeg bare elsker å være på Halsa. Det er så fint her og jeg slapper mye bedre av her enn noen andre plasser.

Nå sitter Andreas foran tv’n og jeg foran pc’n og vi prøver bare å holde oss våkne litt til før vi går og legger oss. Går ut ifra at dere hører fra meg i morgen også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg