Ferdigpakket til Kreta!

Vel, kanskje ikke helt ferdigpakket, men jeg har i det minste fått pakket ned alle klærne jeg skal ha med utenom èn singlet som ligger til vask!

4 shortser er jo garantert overkill for 7 dager, men jeg elsker å ha litt utvalg!

3 bikinier er nok også overkill, men den rosa er dødsnydelig men særdeles upraktisk og blir garantert bare brukt første dagen når vi skal sole oss. De to andre er litt mer fornuftige men siden de begge er fra wish stoler jeg ikke på at de ikke går i stykker første dag.


To maxikjoler og en strand/bikinikjole.


En tights, en hotpants, to hoodies, fire topper og to sports-bh! Jeg føler det må holde og vel så det til ei uke i Kreta. Har store planer om å ha på minst mulig klær mesteparten av tiden uansett! Det blir garantert noen klær jeg aldri har på og noen klær jeg savner uansett, så jeg orker ikke legge mer arbeid i klespakkingen egentlig.

Eneste som bekymrer meg litt er at jeg hadde skikkelig vondt i halsen min både i går og i dagtidlig. Jeg kan bare ikke la kroppen bli forkjølt nå, for da kan jeg garantere at jeg er syk hele jævla ferien.. Jeg var jo ganske sjuk da vi var i Egypt også, så det føles rett og slett som bortkasta penger! 

Har holdt meg inne med pledd og buff hele dagen for å holde meg varm og forhåpentligvis frisk, men var ute og koste meg bittelitt i sola og tok litt bilder av småfuglene som har kommet på besøk til oss!

Jeg kan bare ikke tro at vi er fem dager unna Kreta! Selv om det selvfølgelig kommer til å suge om jeg har feber og snørrer overalt, så er det bedre å være syk i syden enn i Norge!

Q: Har du tips til hva annet jeg trenger å ta med meg?

8 kommentarer

Siste innlegg