Hyttehelg!


Så sur for at jeg ikke satt klar med den store linsa da vi kjørte forbi denne åkeren! Kunne fått nesten som et nærbilde av hjortene med den linsa.


Så stolt da jeg endelig fikk til denne poseringen at jeg bare måtte få et bilde på verandaen i gårkveld!

Vi har vert på turen “litjvassheia” to ganger i helgen! Det er ganske så flott utsikt der, fordi vi er på toppen av alt, så man ser utrolig langt!


I tillegg til fjellturene har alle kasta ball, frisbee og pinner med Neo, så han er helt utslitt!


Det var en nydelig tur på hytta, som vanlig. Bare synd at jeg har vert litt deprimert i noen dager, så det har vert vanskelig å være positiv, eller nyte noe som helst. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, eller hvorfor jeg har følt meg nedfor siden det ikke er noe annet enn positive ting som har skjedd de siste ukene (foruten betennelsen, da) så det er helt tilfeldig og antagligvis hormonelt.

Likevel har jeg jo kost meg masse, og hatt det veldig gøy, i hvert fall i ‘oppe-periodene’ mine!

På tirsdag begynner Stikk-ut, og jeg satser på at jeg får banket i vei flere turer før vi reiser til Kreta på lørdag, så det blir nok mye naturbilder fremover!

Håper dere har hatt ei nydelig helg!

5 kommentarer

Siste innlegg