Spørsmålsrunde!

Må bare kjapt innom for å minne dere om spørsmålsrunden! 

Jeg skal jo filme svarene til spørsmålsrunden, så det kan være spørsmål som dere ønsker at jeg skal besvare, eller om dere ønsker å se noe, sånn, hva som helst. Hva som i kjøleskapet, klesskapet eller treningsbaggen min. Jeg veit jo ikke hva som er interessant å se, så det er sikkert helt idiotiske forslag men dere skjønner vel poenget, haha!

Så ja, spør om hva dere ønsker, så skal jeg besvare når (hvis) jeg får nok spørsmål til det er ett poeng å lage videoen! Dere kan kommentere her eller på det originale spørsmålsrunde-innlegget (her)!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg