Andre sommerdag!

14 April (min bursdag) er jo såkalt den første sommerdag. Dessverre var jeg ganske redusert i formen takket være en alt for morsom bursdagsfeiring (innlegg kommer når bildene er sortert). Idag har derimot formen vert på topp, hatt mye energi og vert ganske produktiv og kost meg skikkelig! 

Først på dagen fikk vi renska opp litt i hagen, skifta over til sommerhjulene og vasket bilene våre. Deretter dro vi ut på Flå for å fiske med Tora og Joakim. Glemte å ta med kameraet så ble bare ètt bilde.


Det ble som vanlig null fisk, men hadde ikke forventa noe annet! Haha.

Etter vi dro hjem kom så og si hele gjengen på grilling og badmintonspilling!


//Mekker maiskrem! 

Så ufattelig fornøyd med dette settet som jeg fikk av gjengen i bursdagsgave! Jeg er elendig på å vise takknemlighet egentlig, kan fort glemme å si takk til og med. Håper likevel alle som var med på gaven skjønner at jeg virkelig setter pris på den og de! Lots of love *kisses and hugs*



Det her kunne egentlig vert et veldig vakkert bilde. Egentlig. 


Jeg ser jo så elegant og ikke minst slank ut etter 3kg med grillmat og en boks B&J innabords. Generelt en veldig god badmintonspiller også.


Er heldigvis ikke alene om å mangle eleganse i sport.


//Og kveldens vinner ble Ona, som basically tok livet av Kolbjørn da hun sendte han inn i busken slik at han tråkka over. 

Har vert en utrolig trivelig dag! Selv om å ta en fest med gode venner er utrolig gøy, så velger jeg dager som dette ovenfor fest når som helst! Jeg er så glad for at våren endelig har kommet og det går an å være ute hele dagen! 

Vi har jo hatt sol i flere dager, og det har vert mer enn 10 plussgrader hver dag i ei uke eller noe, og det er virkelig noe som hjelper på humør, motivasjon og det er mye enklere å tenke positivt! I morgen er siste dagen min på betennelsesdempende, og skulderbladet har egentlig føltes veldig greit i flere dager. Jeg må bare huske at selv om det føles bra så er det ikke bra, og jeg er lenge i faresonen for å få tilbake betennelsen, om jeg ikke er forsiktig. 

Sånn som idag gikk det helt greit å spille badminton, men å rengjøre bilen var ubehagelig slik at jeg måtte stoppe opp og ta pauser hvor jeg endra sittestilling og sånn. Denne uka vil det bli enda mer fokus på betennelsesdempende mat, siden jeg er ferdig med kuren. Tenker jeg skal prøve meg på en smoothie med ingefær som jeg har stående klar til i morgen tidlig, samt den vanlige chiagrøten.

Alt annet får jeg ta som det kommer! Jeg er veldig gira på å kunne jobbe litt normalt denne uka, men det er vanskelig å forutse hvilke bevegelser en arbeidsoppgave inneholder, og om jeg tåler bevegelsene. Jeg må vel bare prøve meg fram, og være flink til å si fra hvis det ikke går! 

Da tar jeg faktisk kvelden, så kommer både smoothieoppskrift og bursdagsinnlegg iløpet av uka for de som er interessert i det!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg