Måneskinnstur!

Idag ble en relativt rolig dag. Vi gikk drivapromenaden i tolvtiden, som da er en kort og flat tur, mest bare for å få lufte hunden. Deretter dro sambo på trening og jeg ble igjen hjemme og kjørte de teite fysioøvelsene mine (Okei de er ikke teite hvis de fungerer). Etterpå trente jeg noen mageøvelser. Crunches, butterfly og Windshield-vipers (20-20-10) tre runder. 

Klokka halv ni-ish, da det begynte å bli mørkt, dro vi på viklandet for å gå tur og ta bilder. Det skulle bli fullmåne, og det kan jeg bekrefte at det ble også! 

Alt fra der vann møter land og frem til der det går fra opplyst til mange smålys er arbeidsplassen min, forresten! 


Objektivet på kameraet mitt har for lite zoom pluss at det er 10-12år gammelt, så jeg får ikke max utbytte av bildetagingen, men det slår mobilbilder mange ganger likevel! 

Øverst på ønskelista til bursdagen min står faktisk nytt objektiv til kameraet, jeg kunne tenkt meg ett med god zoom, sånn at det er mulig å ta bilde av månen, eller små dyr i trær osv. Jeg skulle vel helst hatt nytt stativ også da det jeg har mangler 40cm på fullstørrelse på grunn av en mekanisme som streika. Men så lenge det fungerer så er jeg likevel fornøyd!

Det begynner å bli alt for sent, og med alt for mange carbs innabords (tipper jeg nærmer meg 40 istedenfor 20) så da er det like greit å ta kveld, eller hva? 

Ønsker alle en fin påske videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg