Langfredag på hytta!

Sånn helt egentlig er jeg ikke et påskemenneske, påske har aldri betydd noe spesielt for meg utenom de få gangene i barndommen at påsken har havnet på bursdagen min. Likevel er jeg selvfølgelig glad i familien og når de alle samlet seg på hytta, så måtte jeg innom en tur selv om det ikke var plass til å overnatte!


Det er helt syk natur på veien til hytta!

Det ble grilling, kortspill og mye lek med Neo.



Neo kan selvfølgelig ikke nøye seg med en pinne, han skal helst ha et helt tre. 

Min middag ble kylling surra i ost og bacon stekt i folie på grillen, det var helt fantastisk selv om jeg hadde sjukt lyst på ei pølse i brød.


Det var jo utgravd plass til bålpanna og det traff naturligvis i inngangen til et muse-hi, så det var flere ganger det kom frem mus, og dessverre fikk Neo tak i en av de.


Jeg prøvde å redde den, men det var for sent, dessverre. Synes det er veldig fælt, men er vel bare slik naturens gang er. 


Utrolig irriterende at jeg ikke hadde pusset linsen på objektivet slik at jeg fikk ‘glare’ på dette bildet, kunne vert skikkelig fint. 

En annen ting som er irriterende er at jeg skulle fått vekk støv som er kommet på innsiden av linsen, og jeg veit ikke hvordan jeg skal få det bort. Må kanskje demontere hele objektivet og det synes jeg virker skummelt, tror jeg må se om jeg finner en how-to på youtube!

Hva gjør du på i påska? Har din familie tradisjoner?

5 kommentarer
    1. så koselig med hytte da! 🙂 det har jeg lyst på i framtiden. Har ingen spesielle påsketradisjoner annet enn å spise god mat sammen hehe 🙂

    2. Wow! Så nydelige bilder. Ser ut som dere har kost dere masse.
      Her har vi slappet av og nyti sola. Gubben er sykemeldt så ikke mye å gjøre. Annet enn å vente på evt operasjon. Mrn påsken har vært fin selvom vi ikke har kommet oss på fjellet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg