That’s a wrap!

Da er jeg FERDIG med crossfit open 2018! Det har vert litt av en opplevelse kan man si!

Jeg har utfordra meg selv på en helt ny og veldig intens måte.

Jeg har fått tilbake treningsgnisten som aldri før.

Jeg har fått ny PR i både clean og antall sammenhengende hopp med hoppetau, for ikke å glemme min aller første pull-up!

Jeg er definitivt en opplevelse rikere, men uansett hvor gøy det var så blir det godt å få en normal hverdag igjen. Jeg gleder meg til å kunne trene hardt på torsdag igjen uten å frykte at det kan ødelegge for Open-økta som kommer ut på fredag.

Jeg gleder meg også til å kunne fokusere 100% på å få ryggen på stell igjen. Jeg er fast bestemt på å legge både crossfit, vektløfting og styrkeløft på hylla frem til ryggen min føles bedre. Jo flinkere jeg er til å restituere og trene fysio – jo raskere er jeg tilbake i gamet!

Jeg tar med meg 25plassen av 211 i Norge (skalert) med stolthet. Jeg kunne ikke ha bedt om et bedre resultat, og forventet det ihvertfall ikke!

Nå skal jeg sove av meg den forferdelige sisteøkta, så håper jeg at ryggen føles bedre i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg