Klar for sommer og grilling!

På grunn av at det var så utrolig digg vær i går, varmt og sol, så bestemte vi oss for å grille i dag så fremt været holdt seg. Vi var på trening fra 12-13tiden og til klokka halv fire og ble enige om å spise klokka halv fem, dessverre kom selvfølgelig regnet rundt denne tiden så vi bestemte oss for å bare lage grillmaten på steikeovnen! Ble ikke noe dårligere av den grunn da.

Alle jeg veit om som har skulle prøvd seg på lavkarbo har sutra over at sommer og grillsesong er det verste fordi man ikke kan grille god grillmat som er lavkarbo, men i dag fikk jeg i alle fall avkreftet i dag!

Jeg lagde eget urte og hvitløkssmør først

Man skal egentlig la smørret bli mykt av seg selv men jeg ble så utålmodig at jeg smelta det delvis i micro og tror det var bra for det ble mye enklere å røre inn hvitløken, dill, hvitløkspulver og pepper! Seriøst beste kryddersmøret jeg har smakt, veldig fornøyd med den og håper jeg klarer å få det så perfekt flere ganger.

Lagde asparges surret i seranoskinke som tilbehør (Stekt, naturligvis) og hadde grillribbe og svinefilèt som kjøtt.



Var ikke helt sikker på hvor mange carbs jeg har fått i meg tidligere i dag, så tok ikke sjansen på mer enn 4 asparges (Hadde avocado, peanøttsmør og pølse til frokost så hadde vel egentlig toppa macroene allerede da). Var i hvert fall helt nydelig så jeg ser skikkelig frem mot sommer og grillsesongstart!

Kjente veldig godt i dag at jeg er fullstendig tappet for styrke på grunn av dietten, litt irriterende men jeg får heller bare satse mer i retning av lett cardio og fysiotrening frem til ting begynner å stabilisere seg. Ser noen skriver at det tar opptil en måned(!!) før man får tilbake styrken sin. Kommer sikkert til å bli smågal, men det er jo veldig fornuftig om jeg faktisk bruker tiden for å få ryggen på stell slik at jeg kan prestere når styrken kommer tilbake!

Er ganske sikker på at jeg er kommet i Ketose nå på grunn av alle symptomene, eller er i hvert fall på god vei inn i ketose. Likevel tror jeg at jeg skal kjøpe ketosticks i løpet av neste uke for å få bekreftelse, slipper jeg å gå og kjenne etter symptomer hele tiden også.

I morgen går turen til Kristiansund for å få behandling av rygg igjen, håper det gir et mer merkbart resultat denne gangen! Jeg må jo få kjørt 18.5 en gang til også siden jeg kjørte feil rekkefølge i går. Jeg kan jo ikke stoppe opp etter 4 økter!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg