Moldetur, oppdalstur og 18.4

Idag kjørte jeg og samboer bilen til besteforeldrene mine utover til Molde for å avlevere den på flyplassen. De kommer hjem fra GranCa i morgen og da er vi på hyttetur på Oppdal og har naturligvis ikke mulighet til å hente de som vi normalt gjør. 

//En kort luftetur for å strekke på beina, haha!

Etter vi kom hjem kjørte jeg kjapt igjennom 18.4 (21 – 15 -9 deadlift 42.5kg og push-up, scaled), jeg var sikker på jeg ikke kom meg gjennom de 21 første push-ups, og ihvertfall ikke de resterende 24, så jeg gjorde ikke klart for ‘runde to’ engang (21 – 15 – 9 deadlift 60kg + 7m bear crawl mellom rundene), så når jeg var ferdig med runde 1 måtte jeg legge på skivene på stanga og fikk kjørt 21 markløft med 1min til gode. Jeg må jo kjøre den igjen da, siden jeg kom meg til bear crawl, som naturligvis jeg ikke får gjort i garasjen. 

Nå er vi ferdig pakket og klar for ei helg i bakken! Blir sikkert ikke noe mer her inne før søndag, men i morgen snapper jeg for @Aktivejenter på snapchat, så der blir det masse filmer og videoer fra bakken! 

Adios!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg