Tur til Halsen & 18.4!

I går bestemte vi oss for å gå tur igjen! Kjenner virkelig på at det er noe jeg har savnet nå i vinter, og neste år blir det kjøpt truger slik at vi kan gå tur året rundt!

Det er en ganske kort tur, og vi begynner rundt 10moh, så det er ikke den helt imponerende utsikten, men fin tur uansett!

I natt klokka 02:00 blir 18.4 annonsert!

Dette er det eneste hintet så langt, og det er veldig mange som har gjettet på hva det kan være! “Sniff” + “hatch” = snatch?

Noen foreslo “humpty dumpty on the wall” og at det da betyr at det endelig blir wall ball, men igjen så er det noe folk har gjetta siden 18.1.

Veldig mange gjetter pistol-squat og hand-stand-walk/push-up.

Hva tror jeg? At vi kan vente til i morgen tidlig for å få løst gåten. Jeg gleder meg ihvertfall!

4 kommentarer
    1. Det vil lære meg å sjekke bloggen til de som kommenterer min blogg før jeg svarer! Du har jo ikke bare jernvilje, du er jo helt rå! Jeg forsøkte meg på crossfit en gang, og når økta var ferdig, var jeg ferdig. Jeg pleier ikke svette så mye, og det gjorde jeg ikke denne gangen heller, men håndkleet var utrolig hjelpsom da snørret rant som bare fy og jeg kunne “late som om jeg tørket ansiktet”. Du tar forresten noen flotte bilder, hunden din er utrolig søt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg