Vårrengjøring og rehab!

Vårrengjøring
Til tross for at jeg ikke bruker sminke, så har jeg en shitload med hygieneprodukter, hår- og hudpleie. Hver gang jeg åpner baderomsskapet raser det ut produkter, så idag ble det en skikkelig opprydding!

Klarer dere gjette hvor mange hudkremer og bodylotion jeg har? Ihvertfall 16, om ikke flere. Det var ihvertfall 16 som jeg telte over, men jeg fant etterhvert et par til i Andreas sitt skap, og en på stua så jeg mista kontrollen. I tillegg har jeg 8 ulike håroljer og samme antall parfymer. Hva skal jeg med alt det her? 

Jeg sorterte ut litt, kasta noen flasker som bortimot var tomme og fylte over ei oljeflaske som jeg hadde to av.

Den ene var nesten tom, så da fikk jeg spart meg den plassen (Hele 3 kvadrat centimeter, faktisk).

Jeg rydda opp i alt av hårstrikk og spenner og fikk sortert de. Jeg fant hårstrikk absolutt overalt. 
Jeg har tatt vare på skins-boksene (Skins a400 tightser kommer i boks med skuffe) og limt de sammen for å få en mini kommode til småstæsj. Hvorfor kjøpe en ‘organizer’ til 200,- når man har ting som skoesker og slik? #GjerrigKnark

Jeg er supernerd når det kommer til å kategorisere ting, er helt ‘nazi’ når det kommer til hvilken skuffe klærne ligger i og sånn.


Hylle 1: Hårstrikk, håroljer, hårspray, ansiktskrem og diverse ansiktsrens
Hylle 2: Hudkremer, salver, tigerbalsam, ibuxkrem og lignende.
Hylle 3: Sminke, skrubb og hårbørster. 

Sorterte ut ‘felles-skapet’ vårt også og klarte å rydde opp ei hel hylle som ble medisinskap. Jeg er mildt sagt en ekstremt uheldig person, så å ha sårrens, støttebandasje med mer, er et must å ha i umiddelbar nærhet. 

Rehab & 18.3
I morgen skal vi til Kristiansund. Jeg ga til slutt opp å prøve å fikse ryggen, krøp til korset og bestilte time hos rehabspesialisten. Det ligger i samme lokale som Crossfit Kristiansund, så behandleren veit akkurat hva jeg gjennomgår på trening. Har hørt han er utrolig flink, så håper ryktet stemmer! Så fremt det går bra på behandlingen og jeg ikke får treningsnekt så skal vi kjøre 18.3 sammen med en liten gjeng på senteret! Håper det kommer noe med enten GHD-situps, gående utfall eller wall-balls, for det er sånn vi egentlig ikke får gjort skikkelig her hjemme. Verken på treningssenteret eller i garasjen. Mange har prøvd å gjette hva neste økt blir, og jeg tror alle tar feil. Dave Castro gjør alt han kan for å unngå å bli stemplet som “forutsigbar”. Eneste følelsen jeg har i forhold til økta er at det virker som han drar med ett element fra forrige økt over. Økt 1 og økt 2 hadde dumbells, så jeg tipper neste økt enten har burpees eller barebells. Vi får se! Tipper vi ser annonseringen av økta når vi står opp i morgen før vi kjører til Kristiansund. Jeg klarer knapt å vente!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg