Dagen derpå

Idag vokna jeg etter å faktisk sovet gjennom hele natten, med det sjukeste bustehåret. Jeg setter alltid opp håret i en stram ball midt på hodet når jeg dusjer på kveld for å slippe å legge meg med vått hår. I gårkveld hadde jeg da glemt å ta ut ballen som resulterte i skikkelig trollhår.

Har ikke en vane av å ta bilde av meg selv klokka 05:00 på morgenkvisten siden det ser ut som om jeg aldri har vert ute i dagslys før, men måtte prøve å få dokumentert det kråkereiret som møtte meg da jeg så i speilet. Det var 10 ganger værre idet jeg tok ut strikket, men siden den første tanken som slo meg ikke var “dette må jeg ta bilde av!” men “hva faen?” så børsta jeg det faktisk litt. Ok jeg dro fingrene gjennom håret, for det er slik man gjør det ‘på bøgda’.

Kroppen føles overraskende grei med tanke på hva den gjennomgikk i går! Ryggen er ihvertfall ikke værre enn den var, og det kan jeg nok takke god oppvarming for. Jeg burde bli flinkere til både oppvarming og uttøying, og jeg skal bli det også. Jeg begynner å bli nesten helt sikker på at det er problemet med ryggen også, at alt annet irundt er så sjukt stramt at det skyter oppover og gjør korsryggen umobil. Hvis jeg tar det med ro idag og kjører noen tøyeøvelser pluss at jeg har stretching gruppetime i morgen så tror jeg at jeg vil være “good to go” for et nytt forsøk på mandag. 

Hva skal jeg isåfall gjøre annerledes? Jeg tror jeg vil ha med meg noen som kan ta høytlesning av antall reps jeg gjør, for jeg ser på videoen at jeg kasta vekk alt for mye energi på å spørre “Hvor mange reps har jeg igjen?”. Jeg trenger også noen til å legge til vekter på stanga mi slik at jeg får hvilt mellom repetisjonene. Hvis jeg bare gir alt gjennom første del av økta har jeg mye mer tid på å få gjort cleans, for økta i seg selv var ikke så tung på ryggen, så da ligger alt på hvor fort jeg får ned pulsen igjen. Klarer jeg å kutte ned 2minutter på del 1 og bruker ett helt minutt på å puste ut så har jeg fremdels 1.5min mer tid til å gjøre unna cleans. 

Alt dette er jo uansett bare spekulasjoner. Jeg har jo ingen anelse hvilken tilstand kroppen vil være i på Mandag. Kanskje det er en kjempegod dag, kanskje den er skikkelig dritt. Jeg må bare vente og se an!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg