18.2 DONE!

Da har jeg testa 18.2! Jeg må bare rette det jeg har skrevet tidligere, var en grov feil-telling. Det ble 55 reps hver øvelse, ikke 45. Må ha glemt å telle med runde 10 eller noe, så her kommer det på nytt:

12minutters time cap
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 repetisjoner av; 
Dumbell squat
Burpee over barbell

Resterende tid brukes til å få 1RM i clean.

Eneste målet var å fullføre 1-10 på hovedøvelsene og få opp 40kg i clean, men jeg rakk faktisk å øke og fikk opp 50kg! Prøvde jo en på 55kg men det ble for dårlig pause mellom de siste repetisjonene. I tillegg er jo 55kg maxløftet mitt i clean, og når jeg heller ikke har fått lært meg squat-clean enda kan jeg ikke forvente å få opp noe stort mer.

Foreløpig score: 18.2 – 9:47 18.2A – 50kg (110lb). Det er jo faktisk et tyngre løft enn 3 av de som er på topp 10 (skalert) så jeg er kjempefornøyd med løftet, men kunne tenkt meg ei bedre tid. Tror likevel det skal mye til for å klare å hente inn 2min (De fleste ligger mellom 6 og 8min).

Hvis jeg blir bedre i ryggen de kommende dagene blir det et forsøk til på mandags formiddag når det er minst folk på treningssenteret for å prøve å forbedre tiden min. Kanskje jeg til og med får tatt den i egen garasje. Dere aner ikke hvor mye det har å si å få gjøre det hjemme med dundrende musikk og egen stang – og ikke minst: KALK. 

Nå skal jeg slutte å analysere egen økt og legge meg. Det ble èn time søvn i natt som var, så må prøve å få sovet godt ut i natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg