Mealprep!

Året 2018 har ikke akkurat startet som et godt kostholdsår. Jeg hadde en sukkerfri Januar, og Februar har egentlig bare vert godteri og is. Har selvfølgelig ikke bare spist is og godteri, det har vert litt potetgull og tortilla også. (Ok jeg har faktisk spist ekte mat)

Jeg tenkte å ihvertfall prøve å starte Mars med et godt kosthold, for starter man en måned med sunn mat, så er det enklere å fortsette ut måneden også! 

Det ble tre matbokser til arbeidsdagen i morgen, og det er bare sunt og næringsrike greier her, så jeg satser på å være full av energi til jeg er ferdig på jobb slik at vi får til 18.2.


Eggerøre med kyllingskinke, kylling med søtpotet og brokkoli, havregryn med vaniljekesam, eple og bringebær! 

Jeg er ganske fornøyd med denne “menyen”. Mulig det er litt lite proteiner. Jeg trener jo relativt hardt for tiden, men jeg får bare supplere med proteinshake før og/eller etter trening, for å være på den sikre siden. 

Jeg er så sykt spent på neste open økt. Har vridd hodet for å prøve å gjette økta, men med kun ètt hint (Som er et bilde av brennende kull) så er det ikke vits å gjette på øvelsene engang, men kan forvente det blir en såkalt “burner” aka syrefest. 

Nå skal jeg faktisk legge meg, fordi i morgen skal jeg stå opp 04:45. Ugh. God natt. 

6 kommentarer
    1. Maiken: Enig i det ja, vanskelig å finne noe som faktisk smaker godt etter noen timer i matboks også! Havregryn er ganske sikker vinner, og har man jo todelt matboks som jeg har her så slipper man jo at den blir sånn klissete for man bare blander det inn når man vil spise 🙂 Lykke til da hvis du bestemmer deg for å teste prepping 😀

    2. Siv: Satser på at det er like godt idag også! Hehe 🙂 Takk for det! Kjennes ut som det går rett vest på grunn av en sinna korsrygg, men får bare gjøre det beste ut av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg