18.1 DONE!

Da er jeg ferdig med 18.1, selv om jeg har nå vurdert i 20minutter om jeg ikke skal gå ut i garasjen og prøve èn siste gang å kjøre økta RX. Neida, jeg gir meg nå, to forsøk får holde. 

Jeg måtte jo gjøre om igjen økta på grunn av at jeg ville fått veldig mange no-counts på jerk, og jeg er faktisk veldig glad for at jeg måtte gjøre det! Jeg fikk Kolbjørn til å hjelpe meg med filmingen, start av klokka, telling av runder og motivasjon, og endte opp med 8 reps mer enn første forsøk! Resultat: 326reps! 

Jeg tror ikke jeg fikk no-counts, for den ene gangen jeg gjorde en feil, så slapp jeg bare dumbellen ned og hentet den opp på nytt. Likevel blir det spennende å se etter videoen har blitt dømt. Det tar nok litt tid før jeg får vite resultatet da det er mange videoer som skal dømmes. 

Hele videoen er veldig flau å dele, jeg får så sykt mange stygge ansiktsuttrykk i tillegg til at dobbelthaka mi har blitt så diger at jeg ser ut som ei padde hver gang jeg henger i pull-up racken. 

Jeg tror det er det beste jeg kunne gjort å faktisk gjøre opp igjen økta! Ikke bare fikk jeg et bedre resultat og forhåpentligvis 0-4 no-counts, men jeg fikk satt opp alt på en bedre måte sånn at jeg kan være sikker på å ikke bli disket på tekniske greier, som at de ikke ser tiden/kaloriene på romaskina. 

Resultatene kan jo endre seg mye de neste sju timene frem til de stenger av for videoer, men enn så lenge er jeg veldig “midt på treet” faktisk som jeg er sjukt fornøyd med siden jeg gikk inn i Open med bare ètt ønske – å ikke komme sist.


Dette er plasseringen min av alle deltagere da, så jeg gjør det faktisk mye bedre i “Scaled” klassen hvor jeg har plasseringen 3045 av 44564. Jeg har naturligvis en drøm om å komme meg ganske høyt på lista, både i år og senere. Enn så lenge får jeg bare være fornøyd med at jeg klarer å delta! 

#trening #Crossfit #vlog 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg