A hearty breakfast!

Nå skal jeg teste teorien min om at det holder å spise mye og riktig den dagen man skal konkurrere, eller om man helst bør gjøre det hele tiden. Jeg veit i hvert fall at jeg ikke burde hatt hviledag frem til nå for ryggen har stivna helt, har vert alt for mange timer på sofaen dessverre.

Overt til frokosten!
Eggerøre laget av 3 egg, salt og pepper.

Kald havregrøt med tinte blåbær, store havregryn, vaniljekesam og pink-lady eple.

Jeg har også bært inn dumbellen fra garasjen. Vi har bare 15kgs manualer, så hvis jeg skal trene hjemme her så må jeg faktisk kjøre RX, med andre ord må jeg lære meg toe-to-bar noe brennkvikt.
Da er det vel bare på tide for meg å begynne å varme opp og få i gang kroppen før jeg skal teste økta. Dette blir faktisk helt forjævlig.

Lurer du på hva jeg skal trene? Besøk forrige innlegg her!

 

2 kommentarer
    1. Å herlig frokost du hadde. Lykke til med hjemmetreninga. Jeg heier på deg – det blir nok fremgang😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg