Dagen før Open.

Klokka 2 i natt annonseres økt 18.1! Jeg er faktisk bare nødt til å sitte oppe for å få det med meg, men jeg tror ikke at jeg kommer til å teste økta før lørdag.

Jeg hadde jo som mål å spise sunt og variert de fire dagene med hviledag, men jeg må si det ikke akkurat gikk som planlagt.


Dette er noe av dagens kosthold så langt. 3 x egg til frokost, popcorn rett før jeg dro hjemmefra, lapskaus til middag og et kakestykke fra den mest magiske kaken noen gang!

Jeg har et behov for å fylle etter i kjeften hele tiden idag, og på grunn av to smertefulle jeksler er tyggis helt uaktuelt – så da fyller jeg inn brødhullet med mat og kake.

Jeg håper virkelig at det dårlige kostholdet ikke har alt for mye å si med tanke på Open prestasjonen min. Jeg veit jo veldig godt at jeg presterer bedre når jeg spiser skikkelig, så jeg  håper det er godt nok å spise riktig og nok mat de dagene jeg skal kjøre øktene. Havregryn, egg og grønnsaker burde hjelpe til på prestasjonen. Jeg burde jo helst gått på diett hele tiden, men jeg gidder bare ikke. Heldigvis har samboer endelig åpna øynene med tanke på at han har lagt på seg 7kg siden nyttår, så han er litt mer motivert til å spise riktig, og da er det enklere for oss begge!

#Kosthold #Trening #Fitness #Crossfit

2 kommentarer
    1. Åh, det så deilig ut! Skjønner at du ikke orker diett hele tiden når man har alternativer som dette :p
      Du får ha lykke til med Open 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg